domingo, 27 de enero de 2013

Exercicis 11, 12 i 13 del bloc

12. Velocitat d’obturació


escombrats realitzats amb velocitat lenta
luminogrames de cares que veig a tot arreu:




11. Profunditat de camp:
13. Control de l’exposició



EXERCICI 15: Fotografia i memòria

(recull de testimonis)

Aquestos son el meu avi Josep Icart, (avi matern) que es va morir ara fer 27 anys,  es dedicava a la pintura abstracte, s'inspirava amb els paisatges del priorat, amb el mediterrani, i la musica experimental. Ha deixat impremta en la vida de la meva avia, i de la meva mare i el meu tiet, que son els dos altre nens que apareixen a la fotografia. Hem organitzat diferentes exposicions per a fer coneixer la seva gran obra, ja que es molt extensa, han tingut éxit en l'hàmbit de la pintura i els entesos. Aquesta fotografia va ser presa a prades, una setmana santa, quan mamara, la Sílvia ,devia tindre segons la paraula de ma iaia 4 anyets i el meu tiet, que es diu Sergi 2 menys. No hi ha més informació de la fotografia ja que ma iaia ha perdut memória i ni tan sols se'n recorda de a on era el poble a on va anar menjar amb les amigues ahir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario