domingo, 10 de marzo de 2013

:)

 




Aqeusta sequencia fotografica de 6 fotos vol representar el moment de relax, habitual almenys un cop per setmana que es produeix a la meva habitació i que experimento jo sol, amb Miles Davies, Duke Elington, Billy Holiday, Sony Rollins, Chik Korea o Charles Mingus, escoltant Jazz i fumant sense adonarme'n de l'atmosfera de relax que acavo creant sense cap ànim d'evasió, nomes de descans.

Es tracta d'un pla subjectiu de les meves cames estirades al llit, es el moment en que li fag una calada,representat amb la manipulacio de color i afegint-hi un filtre que fa que sigi una mica menys nítid, totalment proporcional a la sensació que jo he provat de plasmar en aquestes fotos.

Tambe vag provar de representar el concepte de ser abstracte. Pero molt poques persones l'encertaven sense que jo avans els hi digués del que es tractava, aixi que vag acabar un cop mes en la monotomia del meu tema habitual, el fum i jo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario